donderdag 30 juni 2011

Ding 23

  • wat waren je favoriete Dingen die je onderweg hebt leren kennen en gebruiken?
Een blog maken
  • wat heeft dit leerprogramma “gedaan” met jou en met de organisatie waar je werkt?
Niets, ik hoef deze dingen niet te gebruiken voor mijn werk
  • waren er dingen die je verrasten, als onverwacht resultaat van dit programma?
Nee
  • wat kan er gedaan worden om 23 Dingen te verbeteren?
Zal ik over nadenken.
  • En vul aan: “23 Dingen was voor mij …”
een hel e opluchting toen ik klaar was.

1 opmerking:

  1. haha, dat kan ik me voorstellen, maar ik denk ook dat als je meer tijd had genomen per ding, dat je dan waarschijnlijk wel meer van de cursus had opgestoken. Je moest nu alles in een dag doen en dan is het natuurlijk snel snel snel, even lezen, twee regels erover schrijven en dan snel het volgende ding. Maar enfin, je bent klaar, dus gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen